sommarlov

Det är äntligen sommarlov, och jag känner mig rastlös för jag inte har några läxor att göra. En underbar känsla. Behöver inte göra någonting idag. Sitter och lyssnar på The Maccabees och äter 4 crisp mix från wasa.
Igår var det avslutning, sen stan och sen födelsedagsfest för Emma och Matilda. Väldigt trevligt.
När vi åkte hem så brann det på Beckman's. Ringde brandkåren.

Det känns redan som om mitt sommarlov är helt uppbokat. Allt händer på samma gång. Ska vara ledare på VG, som börjar redan på onsdag men då missar jag Daniel Adams Ray i Varberg och en massa annat mys som händer innan alla åker till sommarlandet. 
Efter VG är det midsommar och sen bär det av till Rhodos. Sen blir det Way out West. Skulle ju till P&L men det är ju så uppbokat som det kan bli. Får se till att se Oskar linnros på liseberg istället. Synd bara att man missar Bob Dylan.
Sen börjar tvåan!!! PLUGGGGGGTUGGG längtar redan

Idag har jag inte gjort någonting i alla fall, skulle ut till Kössö men åker ut imorgon istället. Har gjort yoga och nu  ska jag äta lunch och titta på Buffy.


Födelsedagsbarn


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0