Black swan

Har precis städat klart mitt rum. Nu ska jag snart sticka och träna och sen ska jag plugga franska. Känner mig så jäkla duktig när jag städat mitt rum.
Kom hem vid nio från Linnea idag, Black Swan var så jäkla läskig att hon ville att jag skulle sova hos henne.
Black Swan var faktiskt väldigt läskig, och väldigt annorlunda. Inte alls som jag trodde att den skulle vara! Nathalie Portman var superschitzo, Mila Kunis var grym och min kära Sebastian Stan var galet snygg i  sin lilla roll som killen i baren. Efteråt, när man sett filmen och förstått handlingen, var den bra. Men det var väldigt rörigt under filmens gång tycker jag.


Black Swan

kommentarer
Postat av: Emma

såg den i fredags!

2011-03-06 @ 15:23:23

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0