Watching the world from the bright side

For The Windows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti

Har gjort matte i evigheter känns det som. Nu sitter jag och lyssnar på deppig musik och funderar på hur jag ska fixa till min blogg.
Planerat min dag imorgon som så att jag ska sätta klockan på sju, upp och köra 40 minuter på crosstrainern som vi har, frukost, ut med wilma, plugggggggg. Kul fredag va? Jag dör, har glömt bort allt som har med volym (inom matten alltså) att göra och har tusen sidor i naturkunskapen att titta på.

Nu tänker jag gå ner och fixa naglarna, fixa något att äta och vänta på att mamma kommer hem med nya färgpennor.

puss puss


kommentarer
Postat av: Emma

haha lycka till.

2011-03-17 @ 22:15:54
Postat av: Anna

jag har ju sagt till dig att det inte är en crosstrainer. ljug inte mannet

2011-03-17 @ 22:22:45

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0