En vanlig dag

Sju dagar sedan jag uppdaterade! Helt knäppt att jag inte varit inne på datorn på så länge haha.
Sovmorgon idag till halv tolv, men jag har varit vaken sen klockan halv sju. Var hos tandläkish halv nio och nu ska jag snart iväg till någon trevlig specialklinik för min mage. Har haft ont i magen ett bra tag nu, det är dags att få bukt med det.
Sen blir det skola, för hur mycket jag än skulle vilja missa naturkunskapen och franskan är det typ superdumt att missa lektioner bara för lite dum magont.

Efter skolan blir det matteplugg också! Jäklar va rolig min dag är, men det finns ju såklart folk som har det värre. Man kunde vara fattig och sjuk i ett annat liv, inte ha några vänner, familj eller nån hund.
Det hade ju varit värre.

pusspuss


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0