shake it

Glad morsdag! Vaknade i lättpanik över att jag inte fixat något men så hade pappa fixat blommor och en lykta så jag gjorde iordning ett litet kort till blommorna och mamma blev glad. 
Vart ute och gått med Anna
 också,  en liten söndagspromenad innan det blir morsdagmiddag.

Igår var det middag hos Aurora, med tjejer från klassen. En liten försommarmiddag i höstvädret typ, trevligt var det i alla fall.

Och nu är det snart sommarlov! Herrejeklar va tiden har gått fort. Redan klar med ettan. Snart går man i tvåan, med dubbelt så mycket läxor. Så taggad!
Nej, men jag är taggad till sommarlovet i alla fall. Festivasommar!
Jag har inte bestämt mig om jag vill gå på peace & love eller way out west bara. PL har ju bob dylan.. och min älskade Linnros. Men WoW har Prince! Prince är übercool, men det är ju Bob Dylan också. ARGH och jag måste bestämma mig snabbt som attans för biljetterna tar slut snart liksom.
Måste helt enkelt gå på båda!

Nu måste jag gå och hjälpa till med maten,
Arrivederci, jag ska bli bättre på uppdateringen


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0