SVK

Fuck. jag kom just på att jag missat One Tree Hill på 5:an. AAARRRGGGHH jag har varit så inne i mitt franskaarbete att jag glömde av det.
Jag har gjort klart arbetet i alla fall, det är väl ett plus.
Sitter och lyssnar på min Gump House lista. Såg äntligen Forrest Gump i helgen, en av de mysigaste filmerna jag sett, och soundtracket är helt galet bra. Nu har listan fått lite utökningar, men de första låtarna är faktiskt med i filmen.

På fredag blir det film i annan kategori.. Breaking Dawn med E, E och A. Jag är så taggad.

Vi hörs när vi hörs, nu blir det middag och sen ska jag iväg och zumba mig på GLTK.

xoxo



kommentarer
Postat av: Ina

Hej allt bra? :)

2011-11-18 @ 13:29:15
URL: http://knaset.blogg.se/

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0