i feel so happy i could die

Gotye går på repeat här hemma efter ett misslyckat franskaprov. Hjälp va dåligt det gick.
Nu har jag satt på mig mysklederna och ska bara göra klart lite historiearbete innan jag ska se på Emma.
Läser Jane Austens Emma i engelskan, men hon skriver så jäkla komplicerat så jag kände att jag behövde se filmen också.
Imorgon är det studiedag, spenderad på stadsbiblioteket, och sedan zumba med Anna.
På onsdag åker vi till Varnhems klosterkyrka med skolan, ska få äta klosterbulle och lära oss om munkar. 

Gotye – Eyes Wide Open, helt grymt

kommentarer
Postat av: Emma

jag ska också på zumban imorgon! :))

2011-10-03 @ 23:06:27

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0