second hand news

Sitter och nostalgilyssnar på Supertramp, mitt gamla favoritband tillsammans med Fleetwood mac. Har precis duschat, ska snart iväg på modevisning på charlotte. Duschen idag var något av en utmaning måste jag säga, har ett bandage.
Farbror Doktor opererade på min lilla hand så nu har jag ett fult illrött tryckförband om handen. Var tvungen att duscha med en plastpåse om förbandet, och jag kunde inte använda handen för att shamponera.
Jag tänker bara på att jag brukade vilja bryta armen när jag var liten för jag tyckte det var så coolt med bandage. Vad tänkte jag egentligen? Jag är redan frustrerad på det här, och jag ska bara ha förbandet i två dagar ungefär, tänk att ha det i flera veckor.

Okej hjälp, såg just på min kära kusins blogg att Joshua Radin och Joseph Arthur kommer till Brewhouse i oktober. Jag gillar verkligen Joseph Arthur.

Nu måste jag göra mig iordning. Puss puss och hej då


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0