R E S P E C T

Ärligt talat den här dagen måste vara ett skämt. Ligger i min säng, vaken trots att vi har sovmorgon till 10:40. Vaken är jag för att vi har en massa byggarbetare precis utanför min dörr och de lyssnar på den kassaste musiken. Jag är inte direkt pigg på att gå ut ur mitt rum.
Men mitt roliga slutar inte där. Vi hade ju som sagt sovmorgon idag. Vi har bara en lektion, italienska, och sen slutar vi. Då ska jag iväg och klippa mig! Direkt efter det ska jag iväg till en akupunktör, vilket ska bli väldigt spännande.
Sen ska jag iväg och städa med Anna, innan det är Zumbatime!

Så jäkla onödigt att det är massa byggarbetare här, jag blir irri. Fönstret de ska laga har ju varit sönder jättelänge. Hade de inte kunnat komma någon annan dag?


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0