shoo bre

Försöker plugga historia men jag fastnade på tumblr istället. Har fixat mitt alldeles egan account www.majjigirl.tumblr.com  
Fräckt namn va? Jag förväntar mig att ni går in och tittar nu också.

Tillbaka till historiapluggandet. Som sagt går det inte så bra, vet inte vad jag ska plugga på och det ställer till en hel del. Imorgon är provet och jag känner mig så oförberedd. Men nu är det som det är. Måste bunkra upp med redbull och andra energirika saker till imorgon också, provet ligger på sista lektionen på dagen och det är ingen pigg tid. Ushlipushli jag är lite nervös faktiskt.
Nu måste jag hinna igenom anteckningarna innan Grey's börjar. Så taggish på dubbelavsnitten idag!

världens coolaste låt kommer såklart också: I Can't Stop 

xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0